Viana do Bolo acoge el primer taller de la Campaña “La Educación no es un cuento”: por los derechos de las niñas y las mujeres

Viana do Bolo acoge el primer taller de la Campaña “La Educación no es un cuento”: por los derechos de las niñas y las mujeres

La Campaña Mundial por la Educación (CME) impartió este miércoles 6 de Abril el primer taller en el IES Carlos Casares de Viana con la participación de 9 docentes. Este taller se repetirá en varios centros de Galicia con la intención de formar al profesorado en la CME 2011.

Uno de los centros históricos de la Campaña Mundial por la Educación, el IES Carlos Casares de Viana do Bolo (premio nacional de Educación para el Desarrollo) acogía este primer taller de formación con la presencia de 9 docentes del centro.

La formación se dividió en dos partes:

En la primera Ana García (Ayuda en Acción) integrante de Coalición Gallega de la CME hizo una breve introducción de la CME, las peticiones históricas de la misma, la trayectoria que ya existía en Galicia, y resaltó la importancia que la Campaña ha ido cogiendo con el paso de los años siendo ya un referente dentro del propio calendario escolar. A continuación se visionó la memoria audiovisual de la Campaña 2010 en Galicia: “1 Gol por la Educación” que tuvo gran acogida entre el profesorado ya que se refleja muy bien el intenso trabajo realizado en el 2010 por parte de la comunidad educativa con el apoyo de muchos y muchas deportistas de Galicia. Para finalizar esta primera parte del taller, se hicieron varios grupos para hacer una pequeña reflexión sobre el material didáctico de la CME 2011 y se reflexionó en como trabajarla con el alumnado.

La segunda parte del taller gracias a la colaboración de Anxo Moure (Bicis pola Paz) se centró en el porque del cuento como herramienta pedagógica y la filosofía del cuento como elemento transmisor de valores, que denuncia las desigualdades, fomenta autoestima, y crea hábitos solidarios. A través de diversas dinámicas teniendo siempre los cuentos como eje central de la misma Anxo trato diferentes temáticas y consiguió motivar a unos docentes que en todo momento se mostraron muy participativos ante la metodología de Anxo Moure.

Con la entrega de diverso material se finalizó un taller que sin duda el profesorado podrá replicar con sus alumnos y alumnas y transmitir que la Educación de todas las niñas y mujeres del mundo NO ES UN CUENTO y tiene que ser una realidad.

______________________________________________________________

Noticia en gallego

Viana do Bolo acolle o primeir obradoiro da Campaña «A Educación non é un conto»: polos dereitos das nenas e mulleres

A Campaña Mundial pola Educación (CME) impartiu o mércores 6 de Abril o primeiro taller no IES Carlos Casares de Viana coa participación de 9 docentes. Este taller repetirase en varios centros de Galicia coa intención de formar ao profesorado na CME 2011

Caloroso día de Abril na Provincia de Ourense para comezar o ciclo de talleres que durante o mes de Abril a CME celebrará en diferentes lugares de Galicia. O lugar elixido non foi casualidade. Un dos centros históricos da Campaña Mundial pola Educación, o IES Carlos Casares de Viana do Bolo (premio nacional de Educación para o Desenvolvemento) acollía este primeiro taller de formación coa presenza de 9 docentes do centro.

A formación dividiuse en dúas partes:

Na primeira Ana García (Axuda en Acción) integrante de Coalición Galega da CME fixo unha breve introdución da CME, as peticións históricas desta, a traxectoria que xa existía en Galicia, e resaltou a importancia que a Campaña foi collendo co paso dos anos sendo xa un referente dentro do propio calendario escolar.

A continuación visionó se a memoria audiovisual da Campaña 2010 en Galicia: «1 Gol pola Educación» que tivo grande acollida entre o profesorado xa que se reflicte moi ben o intenso traballo realizado no 2010 por parte da comunidade educativa co apoio de moitos e moitas deportistas de Galicia.

Para finalizar esta primeira parte do taller, fixéronse varios grupos para facer unha pequena reflexión sobre o material didáctico da CME 2011 e reflexionouse en como traballala co alumnado. A segunda parte do obradoiro grazas á colaboración de Anxo Moure (Bicis pola Paz) centrouse no porque do conto como ferramenta pedagóxica e a filosofía do conto como elemento transmisor de valores, que denuncia as desigualdades, fomenta autoestima, e crea hábitos solidarios.

A través de diversas dinámicas tendo sempre os contos como eixe central da mesma Anxo tratou diferentes temáticas e conseguiu motivar uns docentes que en todo momento se mostraron moi participativos ante a metodoloxía de Anxo Moure. Coa entrega de diverso material finalizouse un obradoiro que sen dúbida o profesorado poderá replicar cos seus alumnos e alumnas e transmitir que a Educación de todas as nenas e mulleres do mundo NON É UN CONTO e ten que ser unha realidade.