La CME de Galicia traslada a Esquerda Unida Vigo las peticiones de la Campaña

La CME de Galicia traslada a Esquerda Unida Vigo las peticiones de la Campaña

El miércoles día 6 de Abril la Coalición Galega de la Campaña Mundial por la Educación (formada por: Entreculturas, Axuda en Acción, InteRed, Jovenes y Desarrollo, Seminario Galego de Educación Para a Paz, e Educación Sen Fronteiras) ha comenzado la ronda de contactos con partidos políticos de la ciudad de Vigo con una reunión con Esquerda Unida.

En la reunión se presentó la Campaña Mundial por la Educación de manera genérica, así como la temática de el año 2011 por los derechos de las niñas y las mujeres. Tanto Miguel Rodríguez como Txus Lence, representantes de la Coalición de la CME, insistieron en la importancia de la implicación de los gobiernos municipales en la lucha por la erradicación del analfabetismo del mundo, tanto a través de proyectos de cooperación internacional, como de políticas públicas de alfabetización dentro de la propia ciudad.

Además se analizaron las cifras destinadas dentro del presupuesto del Ayuntamiento de Vigo a la Cooperación Internacional, concretamente 115.000 euros de un presupuesto que se acerca a los 230 millones de Euros lo que supone el 0,05% del gasto presupuestario una cifra muy alejada del 0,7% que se exije desde las organizaciones sociales.

Por parte de EU el candidato a la alcaldía, Rubén Peréz, junto a su número cuatro en listas, Nair Rodríguez, que se encarga del área de cooperación internacional, plantearon algunas de las propuestas que tienen en su programa electoral de cara a las Municipales de mayo en el Ayuntamiento de Vigo como destinar el 1% del presupuesto municipal en una partida específica para cooperación al desarrollo, creación de una concejalía delegada de Paz, Solidaridad y Derechos Humanos, y su apuesta en campos como educación y salud para las actuaciones y proyectos de cooperación internacional.

Desde la Campaña Mundial por la Educación en Galicia valoramos muy positivamente este encuentro e invitamos al resto de fuerzas políticas a poder seguir manteniendo contactos para poder explicar la necesidad imperiosa que desde lo local se haga un mayor esfuerzo para conseguir que todas y todos los niños y niñas del mundo tengan acceso a una Educación Gratuita y de Calidad.

______________________________________________________________

Noticia en gallego

A CME en Galicia traslada a Esquerda Unida Vigo as peticions da Campaña Mundial pola Educación

A reunión celebrada no local da forza política no centro da cidade de Vigo transcorreu cun gran clima de comunicación e entendemento no que ambas as dúas entidades formularon as súas ideas

O pasado mércores día 6 de Abril a Coalición Galega da Campaña Mundial pola Educación (formada por: Entreculturas, Axuda en Acción, InteRed, Jovenes y Desarrollo, Seminario Galego de Educación Para a Paz, e Educación Sen Fronteiras) comezaba a rolda de contactos con partidos políticos da cidade de Vigo cunha reunión con Esquerda Unida.

Na reunión presentouse a Campaña Mundial pola Educación de xeito xenérico, así como a temática do ano 2011 polos dereitos das nenas e as mulleres. Tanto Miguel Rodríguez coma Txus Lence representantes da Coalición da CME insistiron na importancia da implicación dos gobernos municipais na loita pola erradicación do analfabetismo do mundo, tanto a través de proxectos de cooperación internacional, coma de políticas públicas de alfabetización dentro da propia cidade.

Ademais analizáronse as cifras destinadas dentro do presuposto do Concello de Vigo á Cooperación Internacional, concretamente 115.000 euros dun presuposto que se achega aos 230 millóns de Euros o que supón o 0,05% do gasto presupostario unha cifra moi afastada do 0,7% que se exije dende as organizacións sociais.

Por parte de EU o candidato á alcaldía Rubén Peréz xunto ao seu Nº4 en listas Nair Rodríguez que se encarga da área de cooperación internacional, formularon algunhas das propostas que teñen no seu programa electoral de cara ás Municipais de Maio no Concello de Vigo, como destinar o 1% do presuposto municipal nunha partida específica para cooperación ao desenvolvemento, creación dunha concellaría delegada de Paz, Solidariedade e Dereitos Humanos, e a súa aposta en campos como educación e saúde para as actuacións e proxectos de cooperación internacional.

Dende a Campaña Mundial pola Educación en Galicia valoramos moi positivamente este encontro e invitamos ao resto de forzas políticas a poder seguir mantendo contactos para poder explicar a necesidade imperiosa que dende o local se faga un maior esforzo para conseguir que todas e todos os nenos e nenas do mundo teñan acceso a unha Educación Gratuíta e de Calidade.