Galicia celebrará el acto central de la SAME 2011 en el Parlamento gallego

Reunión de los equipos de la CME en el parlamento gallego

Varios centros educativos de Galicia acudirán el próximo día 6 de mayo al Parlamento gallego para mostrar a los representantes políticos el trabajo que realizan en la Campaña Mundial por la Educación 2011.Tras el importante acto celebrado en el año 2010 con la visita al presidente de la Xunta de Galicia Alberto Núñez Feijoo y su firma por 1 GOL, el equipo territorial gallego (formado por: Axuda en Acción, Entreculturas, Educación Sen Fronteiras, Seminario Galego de Educación para a Paz, Intered, Jóvenes y Desarrollo) da un nuevo paso para la consolidación de la campaña dentro de la esfera política galega, consiguiendo celebrar el Acto Central de la SAME 2011 en el Parlamento de Galicia el viernes 6 de Mayo.

Diversos centros educativos de toda Galicia podrán visitar la casa de la Democracia gallega y enseñar a los y las representantes de toda la ciudadanía de Galicia los cuentos elaborados durante los meses de trabajo previo de la CME. Además, la presidenta del parlamento de Galicia, Pilar Rojo, será la que presida el acto.

Sin duda se trata de un gran cierre de la Semana de Acción Mundial por la Educación que tendrá más actos por diversas ciudades de toda Galicia. ________________________________________________________________

Noticia en Gallego

A Campaña Mundial pola Educación no Parlamento de Galicia

Nun acto que se celebrará o próximo 6 de Maio e no que participarán alumnas e alumnos de varios centros educativos de Galicia que mostrarán aos parlamentarios e parlamentarias galegos e galegas o seu traballo na CME 2011.

Tras o importante acto celebrado no ano 2010 coa visita ao presidente da Xunta de Galicia Alberto Núñez Feijoo e a sua sinatura en 1 GOL, o equipo territorial galego (formado por: Axuda en Acción, Entreculturas, Educación Sen Fronteiras, Seminario Galego de Educación para a Paz, Intered, Mozos e Desenvolvemento) dá un novo paso para a consolidación da campaña dentro da esfera política galega conseguindo celebrar o Acto Central da SAME 2011 no Parlamento de Galicia o venres 6 de Maio.

Diversos centros educativos de toda Galicia poderán visitar a casa da Democracia galega e ensinar aos e as representantes de toda a cidadanía de Galicia os contos elaborados durante os meses de traballo previo da CME. Ademais a presidenta do parlamento de Galicia Piar Vermello madriña do evento será a que presida o acto e tamén participará neste.

Sen dúbida un gran peche da Semana de Acción Mundial pola Educación que terá máis actos por diversas cidades de toda Galicia.